چکیده: با توجه به تغییرات گسترده در زمینههای بازاریابی استفاده از الگوهای بازاریابی رابطهای مبتنی بر مشتری محوری فعالیتهای بازاریابی سنتی مبنی بر عناصر چهارگانه آمیخته بازاریابی را دگرگون ساخته است. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری کوششی سخت افزاری- نرم افزاری است که به عنوان یکی از الگوهای بازاریابی رابطه ای مطرح شده است. استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان نیازمند صرف هزینه و زمان نسبتا زیادی است. از سوی دیگر نرخ شکست پروژههای مدیریت ارتباط با مشتری بالا است. بنابر ...
- ۰۰/۰۷/۰۱