موضوع : ترجمه مقاله اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا ، سنگاپور و چین ( فایل word قابل ویرایش ) تعداد صفحات : ۳۸ صفحه ترجمه + ۱۷ صفحه مقاله اصلی خلاصه این تحقیق سوابق و پیامدهای اعتماد مصرف کننده را در آمریکا ، سنگاپور و چین بررسی می کند . نتایج نشان می دهد که شهرت و اطمینان سیستم یک فروشنده اینترنتی و گرایشی طبیعی مشتری به اعتماد بطور قطعی مربوط به اعتماد مشتری می باشد . اعتماد مشتری رابطه مثبتی با طرز تلقی و رابطه منفی با ریسک مشاهده شده دارد . مفاهیم مورد بحث قرار گرفتند . ۱- ...
- ۰۰/۱۰/۰۶